Regulamin zadatków


§1 [Definicje]

„Aplikacja/Aplikacja FELG” oznacza oprogramowanie, które służy do zarządzania prywatnymi gabinetami dentystycznymi i innymi prywatnymi gabinetami klinicznymi, w tym do zarządzania informacjami o pacjentach i dotyczącymi przebiegu ich leczenia, zarządzania wizytami pacjentów, realizacją płatności, przygotowywaniem i generowaniem raportów, dostępne na urządzeniach i na komputerach PC, MAC, Linux przez przeglądarki internetowe (www.) i na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach i tabletach, po pobraniu z App Store lub Google Play.
„Gabinet” oznacza
Profildent Sp. z o.o.
ul. Targowa 4, 43-300 Bielsko-Biała
NIP 6511011634
REGON 07218874300034
„Pacjent” oznacza pełnoletnią osobę, która zamierza skorzystać z Usług oferowanych przez Gabinet poprzez zawarcie z Gabinetem umowy o świadczenie usług, w tym jako przedstawiciel ustawowy osoby małoletniej, dokonującą w tym celu płatności internetowych.
„Regulamin” oznacza niniejszy Regulamin Zadatków na Poczet Rezerwowanych Usług.
„Usługi” oznaczają usługi dentystyczne lub innego rodzaju usługi kliniczne oferowane przez Gabinet.
 

§2 [Ogólne postanowienia]

Gabinet dopuszcza możliwość dokonywania rezerwacji wizyt telefonicznie, za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i kalendarza zamieszczonego na Stronie Internetowej Gabinetu, bądź za pośrednictwem Aplikacji FELG.
Rezerwując wizytę, Pacjent zobowiązany jest każdorazowo do podawania danych zgodnych z prawdą.
Przed dokonaniem rezerwacji wizyty Pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem i akceptacji jego postanowień.
Dostęp do Regulaminu Pacjent może uzyskać poprzez stronę www.omegadent.pl lub w recepcji Gabinetu Profildent.
Do korzystania z elektronicznej rezerwacji wizyt konieczny jest dostęp do komputera lub telefonu z dostępem do Internetu z przeglądarką internetową (www.) zaktualizowaną do najnowszej wersji, przy czym w przypadku dokonywania rezerwacji przez Aplikację FELG konieczne jest korzystanie z Aplikacji.
 

§3 [Przedmiot Regulaminu]

Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zadatków na poczet rezerwowanych przez Pacjenta Usług, które oferuje Gabinet.  

§4 [Zasady dokonywania zadatku i rezerwacja wizyty]

W przypadku zamiaru rezerwacji wizyty ortodontycznej oraz w niektórych przypadkach wyznaczonych przez lekarza wizyty endodontycznej, protetycznej, chirurgicznej  konieczne jest dokonanie przedpłaty w formie zadatku, przy czym zaniechanie przez Pacjenta wykonania przedpłaty jednoznaczne jest z usunięciem rezerwacji.
Zadatek wpłacony przez Pacjenta, o którym mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu podlega zaliczeniu na poczet ceny, którą Pacjent zobowiązany jest pokryć w związku z umówioną w Gabinecie wizytą.
Dokonując rezerwacji wizyty telefonicznie lub poprzez Stronę Internetową Gabinetu, po uzupełnieniu stosownych danych wymaganych do rejestracji, Pacjent otrzymuje wiadomość SMS zawierającą numer konta Gabinetu.
Pacjent może wpłacić zadatek na numer konta do przelewu: 87 1020 1390 0000 6202 0775 9857 lub osobiście w Gabinecie Profildent.
Kwota zadatku określana jest przez Gabinet i jest to kwota stała przy zadatkach na wizyty ortodontyczne w kwocie 150 zł, przy czym Gabinet uprawniony jest do określenia różnych kwot zadatku, proporcjonalnie do ceny wybranej przez Pacjenta Usługi. Pacjentowi zostanie udostępniona informacja o wysokości kwoty zadatku w wiadomości SMS.
W momencie otrzymania przez Gabinet kwoty zadatku, Pracownicy Gabinetu zobowiązani są do wystawienia paragonu na kwotę zadatku pobranej tytułem przedpłaty.
Paragon w wersji papierowej przechowywany jest przez Gabinet do dnia, w którym odbędzie się zarezerwowana przez Pacjenta wizyta. W dniu odbycia się wizyty, po wykonaniu Usługi paragon w wersji papierowej wydawany jest Klientowi wraz z paragonem końcowym, przy czym Pacjent może żądać wcześniejszego odebrania paragonu w wersji papierowej w miejscu, w którym Gabinet świadczy usługi.
 

§5 [Odwołanie wizyty]

W przypadku odwołania zarezerwowanej przez Pacjenta wizyty w terminie nie krótszym niż 24 godzin przed godziną zarezerwowanej wizyty, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, lecz przechodzi na następną wizytę.
Pacjent ma prawo anulować bezkosztowo termin rezerwacji wizyty i żądać zwrotu wpłaconego zadatku w sytuacji, w której Pacjent poinformuje Gabinet o anulowaniu rezerwacji w terminie nie późniejszym niż na 5 dni przed wizytą. By anulować skutecznie termin ustalonej wizyty Pacjent zobowiązany jest poinformować telefonicznie Gabinet tel. 33 818 57 12 lub sms na numer telefonu 660 418 908.
W przypadku gdy Pacjent nie stawi się na zarezerwowaną wizytę lub odwoła zarezerwowaną wizytę w terminie krótszym niż 24 godziny przed godziną zarezerwowanej wizyty, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi i nie może zostać zaliczony na poczet zadatku za wizytę zarezerwowaną w innym terminie. Jest to odszkodowanie za zarezerwowany przez Gabinet czas przeznaczony na wizytę, który w związku z brakiem stawiennictwa i nieodwołaniem wizyty lub odwołaniem w terminie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie zostaje wykorzystany na rzecz innego Pacjenta.
W przypadku, o którym mowa w § 5 ust. 2 i 3  Regulaminu Pacjent może żądać wydania paragonu w wersji papierowej, w miejscu w którym Gabinet świadczy usługi. W przypadku gdy zadatek przechodzi na następną wizytę, paragon w wersji papierowej wydawany jest Pacjentowi wraz z paragonem końcowym, w dniu w którym odbyła się ta wizyta.
 

§6 [Polityka ochrony danych osobowych]

W Profildent Sp. z o.o. . obowiązuje Polityka Bezpieczeństwa Ochrony i Przetwarzania Danych Osobowych.
Administratorem danych osobowych jest Profildent spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Targowa 4, 43-300 Bielsko-Biała, tel 33 818 57 12.
Administrator będzie udostępniał dane osobowe Pacjenta podmiotom, które współpracują z Administratorem w procesie rezerwacji wizyt, w tym w zakresie odbioru płatności.
Szczegółowe informacje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane są Dane Osobowe Pacjenta, a także o przysługujących Pacjentowi prawach związanych z ochroną danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej w gabinecie stacjonarnym/ pod adresem https://profildent.pl/polityka-rodo/ .
 

§7 [Postanowienia końcowe]

Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.
Regulamin może ulec zmianie, o czym Pacjenci zostaną niezwłocznie poinformowani przez Gabinet za pośrednictwem wiadomości SMS.
Tytuły poszczególnych paragrafów mają jedynie charakter informacyjny.

Umów swoją wizytę